• 0

    posted a message on Do you smoke?
    Yeah sorry for participating in, and intensifying the argument.
    Posted in: General Discussion (non-Diablo)
  • 0

    posted a message on The Love Guru
    Quote from "TheBlueWave1121" »
    I thought it was.. OK... It was about what I expected. Though I did like the subtle nuances here and there. Steven Colbert and Jim Gaffigan were absolutely hilarious imo.

    Haha yeah when I saw Stephen Colbert I just lost it. I didn't know he was in the film.
    Posted in: General Discussion (non-Diablo)
  • 0

    posted a message on The Love Guru
    Quote from "Siaynoq" »
    I thought it was the worst Meyers film to date.

    Oh.. haha care to explain why? Just curious.. I should point out I'm only 17 years old and it's humour is most definatly more appealing to my age group.
    Posted in: General Discussion (non-Diablo)
  • 0

    posted a message on The Love Guru
    Haha I don't know if anyone has seen this film yet, but I have got to say its one of the few recent movies that keep you laughing throughout the film. Mike Myers is the kind of person that really goes too "out there", like Jim Carey in some of his older films, however they are both good at it, and can pull it off.

    The ending is hilarious, and foreshadowed from the beginning, I won't give any details but I do suggest people who enjoy extremely immature comedies see this movie, this is a great film.
    Posted in: General Discussion (non-Diablo)
  • 0

    posted a message on Do you smoke?
    Quote from "Snotspill" »
    You know, in case of cigarillos and often in cigars too, you don't smoke because of the nicotine or to look cool or whatever, you don't even inhale the smoke to your lungs. Just take smoke to your mouth because of the taste, They have flavors(i.e vanilla, cafe, cafe-creme, etc) ,they taste good.

    Exactly. I don't inhale cigars, they are not meant to be inhaled lol.. The smooth taste and wide variety of flavours and brands is just a product I enjoy.


    And Chaosdragon.. Why do people like you have to come ruin discussions like this? If you don't agree with the discussion, don't join in. Easy as that.
    Posted in: General Discussion (non-Diablo)
  • 0

    posted a message on Do you smoke?
    Quote from "TheBlueWave1121" »
    I'm going to take the wink as a sign that your just messing around. Just pissed me off a tad bit. A couple of my friends get together and smoke pipes every thursday, We do it because we enjoy it.. not because we "think it makes us look cool"

    I will agree that the majority of teenagers start to smoke to look cool.. but I just started here recently.

    Aw Bluewave taken his side man.. We don't think its cool lol. Is it hard to believe teenagers find tobacco enjoyable as well? Maybe things have changed since you were in High School I do not know. But everyone knows the risks and knows its not "cool".
    Posted in: General Discussion (non-Diablo)
  • 0

    posted a message on Do you smoke?
    Quote from "Chaosdragon94" »
    Uhh no smokes start to smoke because they want to seem cool most of the time. You just don't want to admit it. Not neccesarily everyone has that same reason, but that's why most teens start :)

    Okay, glad a nonsmoker can enlighten me on the issue. I'm 17, not addicted to tobacco (or marijuana actually), however I enjoy the taste of cigars, and the effects of marijuana occasionally. None of my friends think smoking is "cool". Alot of my friends do smoke cigarettes, and even wish they didn't. Lots also use cigars to quit cigarettes it seems, aroudn here at least. But don't enter a adult conversation, (I realize I'm not an adult, and I'm guessing either are you) to call it "stupid" and say the original poster must think hes cool for making a legitimate off topic thread.
    Posted in: General Discussion (non-Diablo)
  • 0

    posted a message on Where can I get D1.
    Iunno I screwed up and didn't buy a battle chest (Bought D2, then D2:LOD, then Diablo lol.) I looked everywheres for the Diablo 1 game, and found it at future shop. That was 3 or 4 years ago though.. I'd suggest online retailers? Though I do not know.

    I'd also check auction websites.
    Posted in: Diablo I & Hellfire
  • 0

    posted a message on Do you smoke?
    Quote from "Chaosdragon94" »
    Haha what a stupid thread. I'm guessing the thread starter thought, as usual, that smoking was cool, and figured people would think he's cool if he made a thread on what kind of smokes you have.

    I don't smoke. :)

    Lol yes us smokers do it cause its "cool". It is very clear smoking is no longer "cool" but I don't see it being uncool either. Smokers smoke because they enjoy it(me, probably alot of others), or are addicted, not to be cool.
    Posted in: General Discussion (non-Diablo)
  • 0

    posted a message on Diablo 3 has ruined my hobbie
    Alot of the games you've listed are PS3 exclusives.. But you said your gonna sell your 360.. Do you have both console :S?
    Posted in: General Discussion (non-Diablo)
  • 0

    posted a message on Do you smoke?
    Smoke? Me?.. Yeah lol. No cigarettes though.. I can't stand the taste, though I agree it is a much more satasfying smoke for those who like a quick nicotine fix. I'm a few years short of legal smoking age in Canada, but when I vacationed to the Dominican Republic I visited many tobacco shops, and bought several different types, some very domestic(Which were amazing, small cheap vanilla hand rolled cigarillos) And some Romeo et Juliettes.

    Since smoking those fine cigars on vacation, and about 2 months stock that I brought home, I have trouble finding a satasfying cigar that I can afford here in Canada. However I do tend to smoke Swisher Sweet cigars as well as Captain Black Sweet tipped cigarillos.

    My all time favourite smoke however is Jack Herer, a very premium strain of marijuana which is mostly sativa. I can only get it occasionally though.. due the the high $300 per ounce price.(And even then I usually split with a few people) Plus I have to order it from a company on the other side of the country. But hey, gotta treat yourself sometimes.
    Posted in: General Discussion (non-Diablo)
  • 0

    posted a message on Will you try a female character.
    Let me check under my pants here for a second... Yep, I'll be playing a male.
    Posted in: Diablo III General Discussion
  • 0

    posted a message on Oh My God He has a Diablo III beta!
    Yeah.. sorry for making this topic lol. I thought he was straight, but hey you gotta admit he definatly got some people good lol.
    Posted in: General Discussion (non-Diablo)
  • 0

    posted a message on Having Technical Difficulties?
    Quote from "Sight" »
    Most answers can be found here.

    http://us.blizzard.com/support/index.xml?gameId=1

    Groovy. Never would have looked there. :rolleyes:
    Posted in: Diablo II
  • 0

    posted a message on Diablo III Description
    Quote from "Shannarah420" »
    ok Seriously.... people need to do some fucking research around here, BLIZZ SAID D3 WILL BE ON B.NET, HAVE ANY OF YOU EVER PAID TO PLAY ANY BLIZZARD GAME OVER B.NET?!!!

    NO?!! i thought so...

    and before you try to tell me World of Warcraft, do MORE research.. wow is NOT RUN ON BATTLE.NET U FOOLS, THERE ALL RUN ON PRIVATE SERVERS. so seriously stop all this OMG IF ITS P2P IM GONNA QUIT BLIZZ FOREVER..

    and if you REALY still dont get it or believe me, take a little trip to battle.net and goto the warcraft section... tell me if you see a WoW section in there... NO? yeah thats because its not played over battle.net, only starcraft, warcraft, and diablo are.

    sorry of this sounds a little harsh, but after reading hundreds of the same goddamn threads\reply's to a question thats been answered 100 times over, im getting a little fed up. come up with some GOOD questions and speculation...


    Easy tiger.
    Posted in: News & Announcements
  • To post a comment, please or register a new account.