• 0

    posted a message on World Rank 1 - Solo DH Tier 45 (no pylons)
    Quote from wudijo

    Tier 46 Vid: http://www.twitch.tv/wudijo/c/5210212

    Youtube: Coming soon

    Tier 47 Screen: http://i.imgur.com/QlJrG3p.jpg

    About the Paragon: AS>CC>CHD>CDR, you should have enough cdr anyway when using it on at least two items + Gogok. You'll still need to actually deal some damage.
    Thanks for the link.
    Nice floor 3 lol, rng wins. And you also got 2 channeling pylons in floor 3 and 2 (2nd floor wasn't bad either).
    If that's not the proof that Blizzard failed at giving players a competitive environnment, I don't know what is.
    I won't deny that this build works way better than others with this type of mobs/density, but if you say that it also works in other situations, I'd like to see a 43-44 cleared in time with lower density and other type of mobs like jumpers or dangerous mobs (since you can do 46 with optimal conditions, you should be able to that 43-44 with worse conditions). Otherwise it will still be a "cheese build" to my eyes
    Posted in: Demon Hunter: The Dreadlands
  • 0

    posted a message on World Rank 1 - Solo DH Tier 45 (no pylons)
    Quote from wudijo

    Actually this kind of build doesn't seem so bad on low density
    Yeah it's just way worse than any other build, long walks cause you have no vault, no smoke sreen spam cause you dont get much discipline, not many helltrapper procs if you use helltrapper, and also much more sensitive to reflect damage (cause no smoke screen spam). But yeah, "it doesn't seem so bad".. xD
    Posted in: Demon Hunter: The Dreadlands
  • 0

    posted a message on World Rank 1 - Solo DH Tier 45 (no pylons)
    I'm glad people start realizing that this build only works in very lucky rifts and is very crappy otherwise. I think this one and the lucky conduit barbarian build should be "nerfed" in some way, not nerfing the skills, but lowering/normalizing the very high zombie density for one and deleting the conduit pylon for the other one. Because, this is not fun or competitive
    Posted in: Demon Hunter: The Dreadlands
  • 0

    posted a message on World Rank 1 - Solo DH Tier 45 (no pylons)
    This spec is bullshit, if you dont have very high density you wont be able to spam ss and also won't have many helltrapper procs. Works in 1 gr out of 100-200
    Posted in: Demon Hunter: The Dreadlands
  • 0

    posted a message on Conduit Pylons shouldn't work on Greater Rift Guardians
    ^^ would be a joke of a season if it stays like this
    Posted in: Diablo III General Discussion
  • 0

    posted a message on 1-2 hours and we have our FIRST world paragon 1000
    lol mister p1000 is getting mad
    Posted in: Diablo III General Discussion
  • 4

    posted a message on 1-2 hours and we have our FIRST world paragon 1000
    @Meathead im a legit 650 para, so speak for yourself. I didnt race for top paragon. Yes there are exploits in 2.1 PTR and there will probably still be at 2.1 release, but whatever the seasons haven't been made to race paragon levels.. who cares about who plays and exploits the most exactly?^^ "D3 seasons" don't make sense anyway, nobody that has a minimum of common sense will play those.

    I'm not jealous about people that bot or exploit, these guys will probably get banned at some point. And even if not, it doesn't matter. You get the max of your points at ~800 and the xp rate will be faster with tiered rifts, so I'll get to that point anyway, by playing casually. And sorry but exploiting isn't smart, you're trying your luck and may get banned for it (yolo?)

    I'm just saying, that guy doesnt deserve any respect for p1000 at this stage of the game
    Posted in: Diablo III General Discussion
  • 4

    posted a message on 1-2 hours and we have our FIRST world paragon 1000
    Pretty lame to start streaming now by the way, at least alkaiser had the courage to show the bounty reward abuse when he was trying to get as much xp as the top2 paragon guys.
    Posted in: Diablo III General Discussion
  • 2

    posted a message on 1-2 hours and we have our FIRST world paragon 1000
    Quote from MeatHeadMikhail
    Yup. Like thousands of other players. And guess what - it was a 'bug' that Blizzard knew about, and left in the game for MONTHS when it would have taken a programmer maybe a day to reduce the XP he granted. Don't hate the players, hate the game. Jelly.
    Technically it's not a bug but an exploit, a bug would have been malthael giving too much xp with legit malthael runs, and the exploit is abusing the checkpoint by putting an "afk player" in a game doing nothing but keeping the checkpoint just at the entrance of the boss and people joining/leaving his game every time to get the checkpoint.

    It's sad that you're a part of this btw, i watched a few of your videos and you seemed like a nice guy. But people gonna hate exploiters you know, and also the developers for not having done anything
    Posted in: Diablo III General Discussion
  • 3

    posted a message on 1-2 hours and we have our FIRST world paragon 1000
    Quote from MeatHeadMikhail

    Quote from Saywhat

    its not historical if you gonna cheat your way to WF 1000. i stand my ground

    BTW athene is trying to get world first naxx thats something that requires popcorn
    Stand your ground all you want, but you're 100% wrong. He's been in our clan since ~P700 and we all did Malth runs together. When we didn't, he would run them solo.

    I smell jelly, and not the good kind.
    Congrats for exploiting, world first 1000p exploiter /clap
    Highlight this guy in frontpage please kappa
    Posted in: Diablo III General Discussion
  • To post a comment, please or register a new account.