• 0

    posted a message on Answer a question with another question game
    Couldn't you just capture them, muzzle them, and utilize their slave-labor potential?
    Might not get anything done fast, but wouldn't it make life a lot easier?
    Posted in: Off-Topic
  • 0

    posted a message on Vegan Zombie
    Drug Zombie: COCAAAAAIIIINNNEEE

    Heroine Zombie: VEEEEIIIINNNN

    Hero Zombie: BRRRAAAAVVVEE

    Scarecrow Zombie needs a BRRRAAAAIIIN

    Barber Zombie: SHHHAAAAVES

    Better? lol
    Posted in: Off-Topic
  • 0

    posted a message on Im back :)
    These forums are hard to leave altogether. lol
    I kept finding myself constantly checking for updates every now and then.

    I'm a DiabloFans.com addict. Haha
    Posted in: Introduction
  • 0

    posted a message on Witch Doctor in the works.
    Not bad Umpa.
    Love it. Like other said about the jawbone.. and various other fixes.

    The only thing I personally would point out is the index finger on the left hand that's holding the staff. It's up too far.
    Posted in: Fan Art
  • 0

    posted a message on Im back :)
    Welcome back. I've been absent for far too long. lol
    Posted in: Introduction
  • 0

    posted a message on Vegan Zombie
    Prostitute Zombie gives you AAAAAIIIIIIIDDDDDSSSSSS

    Ted Nugent Zombie: GUUUUUNNNNSSSSS

    LOLCAT Zombie can has BUUUURRRRRGERRRRSSSS w Cheese. :]
    Posted in: Off-Topic
  • 0

    posted a message on do you think hell will feature in D3?
    Quote from Ivaron

    should be small dungeon levels of hell that you traverse through portals (like act 5 in D2 but not pointless side-levels). Could be explained in many ways storywise..

    A lot of possibilities.
    Hmm.. Barb kills Diablo, uses 1st portal (treasure beyond).. enters 2nd (weapons cache).. gets greedy (barbs.. lol) enters 3rd (oh shit) Trap which releases Baal Minions and once they're all dead their blood flows down into a symbols engraved into the floor releasing Baal and bam.. opens a teleport and goes to Sanctuary!!!

    yay! ^.^
    Posted in: Diablo III General Discussion
  • 0

    posted a message on Where Will Tar Pits Fit In?
    Quick sand would fit in better with the Borderlands that Tar Pits.
    Posted in: News & Announcements
  • 0

    posted a message on What about a Pirate
    Well, if humanity is coming to an end the theif will find himself out of a job.
    Posted in: Unannounced Class
  • 0

    posted a message on What about a Pirate
    Quote from "Psyxix" »
    Plus there is an art they released about a brigand village...might help to strengthen your point !


    Blizzard released it?
    Nice. Like please? :)
    Posted in: Unannounced Class
  • 0

    posted a message on The Picture Thread
    That Dobie was a damn good animal.
    Posted in: Off-Topic
  • 0

    posted a message on Death Mechanics of Diablo III
    Who the hell has died in the Den of Evil? lol
    Posted in: News & Announcements
  • 0

    posted a message on The Picture Thread
    I used to have a Doberman named Kahlua. You name yours after the drink like I did mine?
    Posted in: Off-Topic
  • 0

    posted a message on What about a Pirate
    Yes, yes indeed. ^.^
    Posted in: Unannounced Class
  • 0

    posted a message on Wizard's form of energy (idea)
    I know I have. lol
    Posted in: Wizard: The Ancient Repositories
  • To post a comment, please or register a new account.