Ultimate Random Chat Thread [URT] v4

  • #10479
    Quote from FreddyBenson

    nice pic Mr vegas, i can just imagine you on your deck chair with a nice cool breeze on your neck as you take the pics, damn im nso jealous


    For now the weather is nice, more like California summer weather, but soon, very soon we will be back to the 110 to 115 WTF heat :D If it makes you feel any better I still need to get a deck chair and we haven't moved into the house yet, that isn't till around the beginning of May.

    Quote from Trombone

    I've had my share of wind in my face, that includes the desert kind my friend. I've probably been within a few miles of vegas at some point, depending on how long he's lived in vegas. I might even have seen him if he goes to the big casinos a lot!

    (ノ≧┏Д┓≦)ノ


    Quite possibly, I'v e been here about 15 years now. I've been to most of the strip casino's for one reason or another. I use to work at the Tropicana in their IT department as a contractor systems engineer about 4 years ago.


    I consider myself lucky to be able to relax on a Sunday and post with fine online company such as Freddy and Trombone.
  • #10480
    I consider myself lucky to be able to relax on a Sunday and post with fine online company such as Freddy and Trombone.


  • #10481
    Haha, thank you.
    Ne frustra vixisse videar.
  • #10482
    Do any of you watch Ghost adventures?
    Ne frustra vixisse videar.
  • #10483
    no mate, is it anything like "Most "haunted"?

    is most haunted even still on?
  • #10484
    it's like that yeah, kinda. not on anymore as far as I know.
    Ne frustra vixisse videar.
  • #10485
    most haunted got too silly, more silly than it was.....derek acora was entertaining lol

    most haunted live was funny as nothing would happen.
  • #10486
    If you've seen more than like 5 of those shows you're silly. Nothing ever happens in those shows ever. It's all lame.
    "I want to say something but I'll keep it to myself I guess and leave this useless post behind to make you aware that there WAS something... "
    -Equinox

    "We're like the downtown of the Diablo related internet lol"
    -Winged
  • #10487
    i like to think that certain places on earth are scary as fuck

    there are some places i would love to vist, but i knowid crap myself, and it takes alot to scare me
  • #10488
    I don't believe in any of it, it would be unreasonable to. I still find them entertaining though, I love seeing insides of scary places, or run down abandoned places.
    Ne frustra vixisse videar.
  • #10489
    Why would it be unreasonable?
    "I want to say something but I'll keep it to myself I guess and leave this useless post behind to make you aware that there WAS something... "
    -Equinox

    "We're like the downtown of the Diablo related internet lol"
    -Winged
  • #10490
    cos its a tv show, we all know ghost are camera shy
  • #10491
    Oh, was he talking about ghosts on tv, or just ghosts?
    "I want to say something but I'll keep it to myself I guess and leave this useless post behind to make you aware that there WAS something... "
    -Equinox

    "We're like the downtown of the Diablo related internet lol"
    -Winged
  • #10492
    prob both

    when i grandad died back in 2001, iw oke up during the night about a week later, and my granddad was sitting in my chair smoking a cigarette, he looked at me and smiled, then he disapeared, thats all i remember, was it just a dream, ive no idea

    the next morning i saw my aunt, my aunt (my grandads daughter) said she saw him at the top of the stairs when she was going to bed, she froze and he was smoking also and he vanished, again she thought she was just imgaining it as she was very emotional

    when i told her what i saw she told me what happened to her, we both broke then in tears

    did we really see him? i dont know, id like to think he was saying goodbye, is there really ghosts? i dont know
  • #10493
    It's unreasonable to believe in what you see in ghost hunters, because visual medias are too easy to fuck with. I've seen a magic show, and damn it are those people good at creating illusions. That's in real life, I can't even imagine what they can do with video.
    Ne frustra vixisse videar.
  • #10494
    look at this video, ignore the title

    as far as i know, experts havent been able to conclude taht this is fake, they have studied it and studied it but they are stuck]

    http://www.youtube.com/watch?v=MFSsCcmjWD8
  • #10495
    Tralari is lurking, shes scared of ghosties
  • #10496
    I would be too if I saw one.
    Ne frustra vixisse videar.
  • #10497
    Quote from FreddyBenson

    Tralari is lurking, shes scared of ghosties


    :ninja:
  • #10498
    whatch out tralari, there are ghosts in your clothes, quick take them off!!!


    lol
  • To post a comment, please or register a new account.
Posts Quoted:
Reply
Clear All Quotes